BillyHlavný administrátorOdoslané
pred 5 rokmi
firkyČlenOdoslané
pred 5 rokmi
Neviem, ako sa správa pri naklápani, predsa original pneu je guľata, možno by to trebalo skúsiť
PedroHlavný administrátorOdoslané
pred 5 rokmi
No neviem. Nie som mechanik z F1, ale kedže autopneumatika má tvar hranatý, tak logicky v náklone motorky by bola styčná plocha, ktorou sa pneumatika dotýka vozovky, príliš malá. Ako je vidieť z fotiek, zákruta sa aj takto zvládnuť dá. Otázka je, ako by sa motorka správala v situácii, že by sa išlo do zákruty väčšou rýchlosťou, cesta by bola mokrá alebo prašná. Ja osobne by som to určite neskúšal :o
BillyHlavný administrátorOdoslané
pred 5 rokmi
Na fórach som sa dočítal, že autopneumatiku používajú hlavne kvôli:
- vydržia vela km. Teda kvôli cene.
moto pneumatika stojí 200,- USD/ dojazd 8 000-12 000 míl
auto pneumatika stojí 100,- USD/ dojazd 30 000 míl
- dobrí prejazd jám a nerovností na ceste
- dobrá prilnavosť za dažda
video test auto vs moto pneumatiky:
https://youtu.be/hEZeR9E3JyY
Myslím že sú vhodné hlavne na dlhé, rovné medzištátne US dialnice (interstate).
firkyČlenOdoslané
pred 5 rokmi
Ja si myslim Billy, že máš pravdu, ale raz som jazdil za jednım Intrudrom na Šírave, mal pneu širokú možno takıch 180 a keď klopil, tak na opačnej strane bola pneu v ľufte možno takıch 10-12 čísel a nevyzeralo to dobre v podstate, keď klopil tak akoby skákal, stále keď naklopil a naspäť, akoby skákal zo schodu, stále to s nim hrklo, keď prekonával tú širku pneu. Nebolo to plynulé.
BillyHlavný administrátorOdoslané
pred 5 rokmi
firkyČlenOdoslané
pred 5 rokmi
Vyzerá to dobre, ja budem v jari prezúvať, budem nad tım uvažovať.