Meno: Heslo: Zapamätať  Registrácia  |  Nové heslo
Vyteká benzín od karburátorov: TECHNICKÉ RADY - Valkyrieriders.sk  

Členovia
Vitajte
Valkyrie Riders Cruiser Club (VRCC) je voľné združenie majiteľov a priaznivcov Hondy F6C Valkyrie. Sídlo klubu je v USA. Vo svete má národné pobočky (chapters). Činnosť klubu je zameraná na propagáciu značky Honda F6C Valkyrie, klubové stretnutia, komunikáciu, vzájomnú pomoc a technické rady.
Valkyrie Riders Cruiser Club -Slovakia je oficiálny chapter VRCC pre Slovenskú republiku. Od roku 2010 je súčasťou chapterov VRCC v Európe a vo svete.
VRCC Slovakia rešpektuje kluby v Slovenskej motoscéne a podporuje Hells Angels MC Slovakia.
Najnovšie aktívne vlákna vo fóre
  Téma Zobrazení Odpovede Posledný príspevok
Schôdza nezávislých klubov
v Iné zrazy a stretnutia
4630 38 Billy
17.10.2021 00:15:20
tlmiče Valkyrie Interstate.
v Bazár
53 0 Virus
03.10.2021 08:32:47
Guláš párty 2021
v Foto/Video zo stretnutí
99 1 Elvis
20.09.2021 13:26:15
Motofest Komoča 2021 - foto
v Foto/Video zo stretnutí
130 1 Alex47
03.09.2021 02:26:04
HAMC: Motofest Komoča 2021
v Iné zrazy a stretnutia
253 4 Pedro
27.08.2021 19:38:38
Návšteva z VRCC Dragons Polska
v Foto/Video zo stretnutí
102 0 Billy
12.08.2021 08:57:49
Vyteká benzín od karburátorov
v Technická diskusia
145 3 admin
11.08.2021 19:44:46
Používaním tejto stránky súhlasíte s našimi nastaveniami ochrany osobných údajov a rozumiete tomu, že používame cookies. Niektoré súbory cookie už mohli byť nastavené.
Kliknutím na tlačidlo „Súhlasím“ skryjete tento panel. Ak budete naďalej používať tento web bez toho, aby ste podnikli nejaké kroky, budeme predpokladať, že aj tak súhlasíte s našimi zásadami ochrany osobných údajov.Viac informácií o našich zásadách ochrany osobných údajov si môžete prečítať tu

Vyteká benzín od karburátorov

Naposledy aktualizované pred 2 mesiacmi
BillyBilly
Hlavný administrátor
Odoslané pred 3 mesiacmi


Pedro štartoval svoju motorku a pritom mu prúdom začal vytekať benzín od karburátorov.
Mechanik mu ju rozobral a viac neprišiel. Šmejd.
Tak včera sme boli s Elvisom pre motorku. Pozrie sa na to.
Uvidíme, kde je problém.

https://billy1.rajce.idnes.cz/prevoz_...j_motorky/



PedroPedro
Člen
Odoslané pred 3 mesiacmi


Po naštartovaní to naozaj tieklo doslova prúdom, za chvíľu bola pod motorkou veľká mláka benzínu. Veľmi nebezpečná situácia, najmä keď sa po chvíli už začalo trochu z motora dymiť, ako sa zohrieval a bol pritom celý obtečený benzínom. To som ešte dúfal, že to tečenie opravím, ale čoskoro som zistil, že toto je nad moje možnosti a schopnosti.

A je to až neuveriteľné, akí babráci a neschopáci sú mnohí "páni automechanici". Oslovil som s týmto problémom viacerých v mojom okolí, buď to odmietli opravovať, lebo si na to netrúfali, alebo sa ani radšej neozvali. Jeden taký "odborník na motorky" mi bol doporučený cez známeho, ktorý mal známeho a toto bol jeho známy. Prišiel, rozobral, pomaly že pritom nevytrhol karburátory nasilu von. Potom odišiel, že sa o dva dni vráti "s lepším náradím" a dokončí. Už sa zmrd neozval a ani nebral telefón... Z toho vyplýva, že keď sa vyskytne nejaký väčší problém, môže byť ťažké nájsť dobrého mechanika, ktorý to urobí.



ElvisElvis
Člen
Odoslané pred 3 mesiacmi


Mrkneme sa na to 👍a hotovo.



adminadmin
Hlavný administrátor
Odoslané pred 2 mesiacmi


Ahojte,
ja viem že som mimo vás, ale robím v automobilke a môžem vám niečo o vzplanutí benzínu a nafty povedať. a vyvrátiť troška mýtus o samovzplanutiach benzínu a nafty...
Aj keď je síce benzín horľavejší ako nafta, tak je v týchto prípadoch ako opisujete oveľa bezpečnejší.
Prečo? V tomto prípade rozhoduje teplota vzplanutia.
Benzín sa samovznieti až pri 200-240°C
Nafta sa samovznieti už pri 53-97°C (do áut sa dodáva so samovznitivostou minimálne +75°C)

Takže ak len vyteká benzín na vrelý motor, netreba vyvolávať paniku. Dôležité je vypnúť elektriku a nechať ho tak. benzín nesmie dostať vonkajší podnet aby sa zapálil(iskru, otvorený plameň, statickú elektrinu).

Pri crashtestoch je aj vznietenie auta jedna z podmienok auditu a presne hodnoty samovznietenia sú kľúčové.
aj statisticky najviac vyhorene auta po havariach su diesle..
Autá od r.v.2018 majú kvoli benzínu povinne odpojenú elektroniku a elektrinu po zaregistrovaní nárazu... samozrejme skrat baterie neovpyvní ani svaty jozef..

Preto by som sa bál pri tomto len ak by motorka bola na naftu... Wink



Vy môžete zobraziť všetky vlákna v tomto fóre.
Vy nemôžete začať nový diskusný príspevok v tomto fóre.
Vy nemôžete odpovedať v tomto diskusnom vlákne.
Vy nemôžete začať v anketu v tomto fóre.
Vy nemôžete na tomto fóre nahrať prílohy.
Vy nemôžete stiahnuť prílohy v tomto fóre.
Kto je online
Hostí online 1
Užívateľov online 0

Celkom členov: 48
Najnovší člen: Shagy

Posledný login
Billy Nick: Billy
Zaregistrovaný: 30.08.10
2 dní

admin Nick: admin
Zaregistrovaný: 30.08.10
2 dní

Toni Nick: Toni
Zaregistrovaný: 30.08.10
3 dní

Elvis Nick: Elvis
Zaregistrovaný: 06.10.11
3 dní

Pedro Nick: Pedro
Zaregistrovaný: 10.09.10
4 dní


Počet návštev

Prejsť na začiatok
VRCC-SLOVAKIA Copyright © 2010-2021
Používa technológiu PHP-Fusion Copyright © 2018 PHP-Fusion Inc
Vydané ako voľný softvér bez záruk podľa GNU Affero GPL v3
Táto stránka je chránená reCAPTCHA a Google
Zásady ochrany osobných údajov a Podmienky služby
Vygenerované za: 0,42546 sekúnd | Priemerne za: 0 (0) sekúnd | Dotazy: 51 |